Ystads Tennisklubb
Bredd - Elit - Trivsel

BOKA KONFERENS OCH FÅ EN UNIK MATUPPLEVELSE I VÅR NYA PADELHALLL

Tillsammans med Graffiti Café bjuder vi in Dig och Ditt företag, kompisgäng eller familj till en helhetsupplevelse på anläggningen.
Vi erbjuder konferenslokal, förstklassig asiatisk mat, padel, tennis, gym och mycket mer. Maila in ditt önskemål så skräddarsyr vi vad som passar dig och ditt sällskap efter era behov.
Ni kan få förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika och vill man hyra konferensrummet en kväll med eller utan middag går det också bra. Ingenting är omöjligt.
I våra konferenslokaler finns utrustning och framför allt gott om plats. I det stora rummet finns plats för cirka 50 personer och i det lilla cirka 20.

Välkommen att höra av Dig redan idag,

Gör en intresseanmälan

via epost till Daniel Jacobson

så återkopplar vi med information om det är ledigt samt kostnad